4 Mart 2016 Cuma

KİTAP İLE BULUŞMA


     
       Monoton bir cumartesi sabahına merhaba dedim. Ailece yapılan bir haftasonu kahvaltısının ardından babam ile Ümraniye'ye çıktım. İlk olarak dişçiye gittik. Dişçiden bir bütün olarak çıktıktan sonra her daim gittiğim kitapçıya uğradık. Kitapçı ile babam artık ahbab oldukları için bizi içeri buyur etti ve birer çay söyledi. Onlar bir yandan çaylarını içip bir yandan da sohbet ederken alacağım kitabı kendim bulmak istediğimi söyledim ve raflara bakmaya başladım. Ikinci kitaplıkta üstten üçüncü rafta Reşat Nuri GÜNTEKİN'in eserleri vardı. Kenarda duran küçük sandalye ile yukarı çıktım ve rafın sonunda bulunan kitabımı elime aldım. Kitabın arka kapağındaki tanıtımı okumaya başladım.

Kitabı babamın yanına götürdüğümde onlarda çaylarını bitirmişti. Babam kitabın ücretini ödedikten sonra başka bir yere uğramak üzere yanımdan ayrıldı. Pasajdan çıkarak minibüs durağına yürüdüm , ilk gelen minibüse bindim ve eve gittim.


       (Yukarıda bulunan gif ve resimler.                                       bana aittir.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder